onsdag den 27. august 2014

Tak!

Jeg har siden juni 2013 gået på Lolland Produktionsskole. Jeg var ikke vild med idéen om at skulle gå på en produktionsskole, men jeg blev 'nød' til det. Det viste sig hurtigt at være den bedste beslutning jeg har taget i mit liv indtil videre. Jeg gik på IT/Medie værkstedet, hvor jeg var med til medie delen. Jeg har i min tid på skolen været ude og filme; 6 film for uddannelsecentret CELF, en musikvideo, en video for en kunstudstilling, været projektleder på 2 lan-party'et HIGHLAN, været til folkemøde, plus mange mange andre projekter både internt og extern. Jeg opnåede nærmest lærlinge-status på det værksted jeg var på, både blandt elever og lære, indtil at jeg i dag, 27. august, stoppede på skolen.
Jeg er derfor ked af at rygtet om produktionsskolerne er så dårlige som de er, for det kan jeg om nogen kun afkræfte. Jeg synes at alle burde komme en lille tur på produktionsskole, det styrker ens selvtillid og forbereder en på fremtiden.

-MB
Foto: Lolland Produktionsskole

"En vigtig brik til din fremtid"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar