mandag den 16. juni 2014

Højdepunkt i mit liv

Fra i torsdags til igår har været nogle af de bedste dage i mit liv. Jeg var, som tidligere nævnt, sammen med Lolland Produktionsskole, været til folkemødet på Bornholm. Vores opgave derover var at dække produktionsskolernes deltagelse. Vi boede på Hasle camping, ca. 14 km. fra Allinge, og det var en fantastisk campingplads at bo på.
I løbet af dagene er der sket en del jeg ikke i min vildeste drøm kunne forstille mig. Jeg har fået taget billede med nogle fantastiske personligheder (se her), filmet en debat omkring produktionsskoler, filmet et interview med Huxi Bach og som højdepunktet filmet interviews i et lille studie vi havde lavet på tereseen, i den hytte vi sov i, med 6 byrådsmedlemmer fra Lolland Kommune, hvoraf den ene var borgmesteren.
Foto: Mike Brandt

Foto: Mike Brandt
Som afslutning på en fantastisk tur var vi en tur på Hammershus, som iøvrigt var det eneste ikke-arbejds relateret. En smukkere udsigt har jeg aldrig set. Vi ses igen til folkemødet 2015.
Foto: Mike Brandt

Foto: Mike Brandt

Foto: Mike Brandt
-MB

Ingen kommentarer:

Send en kommentar